FORUM FERMÉ
plus d'informations ici
Le deal à ne pas rater :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur Moulinex Companion ...
600 €
Voir le deal

Partagez
 

 GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Anonymous
Invité
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptyJeu 7 Mar - 18:42

J'ai pris un vrai plaisir à lire ta fiiiiiche GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749

Re-Bienvenuuuuue si j'ai bien compris, on ne se connait pas, enchantée, moi c'est Andy /sbaff/
Revenir en haut Aller en bas
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 1404036046-rang-membre
Mara Weasley
Mara Weasley
HRIen depuis le : 06/03/2013
Parchemins écrits : 187
Statut : A LOVER? MAYBE. SOMETHING TENDER, ANYWAY. BUT TENDER LIKE A BRUISE; benjen lestrange.
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptyJeu 7 Mar - 18:52

hawn, t'es meugnonne. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 750478455 (et j'dis pas seulement ça par rapport à fanning. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2684751256) j'réfléchis à rajouter un autre paragraphe ou non. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749

i know who you are. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2684751256 (j'suis une stalkeuse-pro. What a Face) la semi-harpie. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749 j'adooore. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749 breef, galadriel (mais tout l'monde m'appelle joy What a Face), enchantée. I love you (Arrow)
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptyJeu 7 Mar - 23:24

Bienvenue parmi nous ma belle ♥
Revenir en haut Aller en bas
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 1404036047-rang-whorecrux
M. Pride Fudge
M. Pride Fudge
HRIen depuis le : 19/02/2013
Parchemins écrits : 469
Statut : × EN TRAIN DE TOMBER POUR DOLOHOV LA DEMONIAQUE
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptyVen 8 Mar - 9:32

Tu me gardes un lien, teigne ? GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2684751256
Revenir en haut Aller en bas
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 1404036046-rang-membre
Mara Weasley
Mara Weasley
HRIen depuis le : 06/03/2013
Parchemins écrits : 187
Statut : A LOVER? MAYBE. SOMETHING TENDER, ANYWAY. BUT TENDER LIKE A BRUISE; benjen lestrange.
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptyVen 8 Mar - 11:53

@astoria : thank's, pretty. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749 (mention spéciale pour le patronyme. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 750478455)

@pride : ouuh, tu sais comment parler aux filles, toi. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2684751256 (la journée de la femme, en plus GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 1258582458) mais bon, t'es mignon, alors je te garde une place bien au chaud dans mon lit sur ma fiche. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 855648211
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptyVen 8 Mar - 15:48

Rebienvenuuuue. What a Face
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptySam 9 Mar - 10:20

JOOOOOOOOY ! GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 1001172573
Enfin, Galadriel maintenant. What a Face

Re-bienvenue, tu nous as grandement manqué ! Je m'attaque au début de ta fiche maintenant. I love you
Revenir en haut Aller en bas
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 1404036046-rang-membre
Mara Weasley
Mara Weasley
HRIen depuis le : 06/03/2013
Parchemins écrits : 187
Statut : A LOVER? MAYBE. SOMETHING TENDER, ANYWAY. BUT TENDER LIKE A BRUISE; benjen lestrange.
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptySam 9 Mar - 11:10

merciii, merry. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 62208622
Revenir en haut Aller en bas
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 1404036046-rang-membre
Mara Weasley
Mara Weasley
HRIen depuis le : 06/03/2013
Parchemins écrits : 187
Statut : A LOVER? MAYBE. SOMETHING TENDER, ANYWAY. BUT TENDER LIKE A BRUISE; benjen lestrange.
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptySam 9 Mar - 11:10

EIIIIITH ! GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749
non, mais tu peux continuer à m'appeler joy, c'mieux. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2684751256
vous m'avez manquée aussi. I love you bon courage, alors. Arrow
(faudra parler de l'évolution galathleen et galadrynden. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2684751256)
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptySam 9 Mar - 12:03


YAY !

Re-bienvenue chez les fous, jeune fille GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 750478455
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptySam 9 Mar - 13:35

OMG, c'est un truc de fou comme j'adore ta façon d'écrire. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 3754947096
Rebienvenue donc et faudra qu'on se trouve un petit lien au fait. ♥️
Revenir en haut Aller en bas
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 1404036046-rang-membre
Mara Weasley
Mara Weasley
HRIen depuis le : 06/03/2013
Parchemins écrits : 187
Statut : A LOVER? MAYBE. SOMETHING TENDER, ANYWAY. BUT TENDER LIKE A BRUISE; benjen lestrange.
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptySam 9 Mar - 16:50

@silver : thank's, joli poufsouffle. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749

@abraham : hawn, merci. I love you of course, on peut que se faire un lien de fifou avec nos liens respectifs (genre greyback et brynden. Rolling EyesGALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749) mais JE VEUX du positif. GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 2211252749
Revenir en haut Aller en bas
Anonymous
Invité
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 EmptyDim 10 Mar - 18:32

Sans grande surprise hein, une fiche qui tue GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 750478455
Rebienvenue parmi nous GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 3163253090


Félicitation & bienvenue

“ Aux yeux de Gryffondor, il fallait à tout âge
Montrer par-dessus tout la vertu du courage. „



Ton travail et ta détermination ont porté leurs fruits et te voilà désormais pleinement membre de HRI ; pour cela, nous te remercions et te félicitons, bienvenue dans la famille !
Tu peux dès à présent poster dans l'intégralité du forum, y comprit le flood et les jeux.

TOUTEFOIS
Pour bien continuer ton aventure parmi nous, il te faudra créer un carnet de relation ( ICI ) et pourquoi pas un répertoire de RP ( ICI ) . Surtout n'oublie pas d'aller réserver ton avatar ( ICI ). Si ton personnage a des parents tirés de la saga, il te faudra aussi remplir un formulaire ( ICI ). Si tu as la moindre question, n'hésite pas à contacter un membre du staff, ils sont là pour ça ! Enfin, pour finir, si ce n'est pas la première fois que tu t'inscris sur HRI, n'oublie pas d'aller recenser ton multi-compte ICI ! Bien sûr, dans l'histoire, les nouveaux ne sont pas oubliés non plus, c'est pour quoi nous avons mis en place un système de parrainage que vous pouvez consulter ICI


Bonne chance à toi
Jeune Gryffondor

Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé
GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be   GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

GALADRIEL ∞ you put up your defenses when you leave because you're certain of who you want to be

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

 Sujets similaires

-
» BENJEN ❝ dig up her bones, leave her soul alone
» Maelle ­­|| Leave me alone
» We don't wanna leave, no, we just gonna be right now
» (JUDIVY) ✙ dig up her bones, but leave her soul alone
» ∆LESY∆ † dig up her bones but leave the soul alone

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
HRI • RPG :: Présentations de nos anciens membres-